blog blog .

blog

ویلچر برقی

امروزه مدل های مختلف ویلچر برقی راهی بازار شده اند که قابلیت تاشوندگی دارند. یعنی شما می توانید این ویلچر را جمع کنید و در صندوق عقب خودروی خود بگذارید و با خود به سفر ببرید. ویلچر برقی به شما کمک می کند تا راحت تر حرکت کنید. برخی از مدل های ویلچر برقی که وزن کمی دارند و جمع می شوند، گزینه ی مناسبی برای افراد عاشق سفر هستند. بنابراین اگر عاشق سفر هستید و به علت استفاده از ویلچر، خود را از مسافرت محروم کرده اید، ویلچر برقی سبک می تواند به شما کمک کند.

 

ویلچر برقی سبک

 

ویلچر برقی سبک که با نام ویلچر مسافرتی هم شناخته می شود، یکی از مدل های ویلچر برقی است که وزن کمی دارد. قابلیت تاشوندگی از دیگر ویژگی های این نوع ویلچر می باشد. یعنی اگر به دلیل ناتوانی، پیری، معلولیت، بیماری یا هر دلیل دیگری قدرت حرکت کمی دارید، می توانید از این نوع ویلچر استفاده کنید. با کمک ویلچر برقی سبک و تاشو به راحتی می توانید به سفر بروید و از لحظات خود لذت ببرید.

ویژگی های ویلچر برقی سبک

 

برای ساخت ویلچرهای برقی سبک از فلزاتی مانند آلومینیوم و آلیاژهای آن استفاده می کنند. این امر باعث می شود تا ویلچر وزن کمی داشته باشد. در ساختار ویلچرهای برقی امروزی از موتورهای سبک و باطری های لیتیومی استفاده می شود. به این ترتیب، وزن ویلچر برقی کاهش پیدا می کند و حمل آن آسان می گردد. موتور سبک این ویلچر، قدرت بالایی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. باطری های لیتیومی موجود در این ویلچرها، شارژدهی بالا و یکنواختی دارند. شما می توانید برای مدت طولانی از این باطری ها استفاده کنید.

ویلچرهای برقی سبک، ظاهری شیک و مدرن دارند و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. مواد اولیه مرغوبی که برای ساخت ویلچر برقی مورد استفاده قرار گرفته است، موجب می شود تا این دستگاه استحکام بالایی داشته باشد. از دیگر ویژگی های ویلچر برقی سبک می توان به سریع، روان و جمع و جور بودن آن اشاره کرد. به طوری که فرد توانخواه به کمک این ویلچر می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام دهد. این دستگاه تاثیر مثبتی در بهبودی جسمی و روحی فرد توانخواه دارد.

 

قیمت ویلچر برقی سبک

 

نکته ی مهمی که برای خریداران اهمیت دارد، قیمت ویلچر برقی سبک است. عوامل مختلفی بر روی قیمت ویلچر برقی تاثیر می گذارند. از جمله ی این عوامل می توان به نوع ویلچر برقی، امکانات جانبی، برند، نوع باتری، مدت زمان شارژ باتری، کیفیت قطعات، استحکام، نوع چرخ ها، قدرت موتور، توانایی ترمزها، جنس مواد اولیه، ظاهر و ابعاد ویلچر اشاره کرد.

 

معمولا ویلچرهای برقی نسبت به ویلچرهای دستی یا مکانیکی، قیمت بالاتری دارند. اگر به دنبال خرید ویلچر برقی سبک با قیمت مناسب هستید، به سراغ ویلچرهای برقی ایرانی بروید. قیمت این ویلچرها در مقایسه با ویلچرهای خارجی مقرون به صرفه است. ضمن اینکه از نظر کیفیت قابل رقابت با برندهای خارجی می باشند.

 

بهترین ویلچر برقی مسافرتی ایرانی

 

در حال حاضر شرکت های زیادی در کشور اقدام به تولید ویلچر می کنند. در این بین، برخی شرکت ها توانسته اند تا با استفاده از دانش روز دنیا، مواد اولیه با کیفیت و تخصص کارکنان خود، نمونه هایی از ویلچر را تولید کنند که قابل رقابت با مدل های خارجی باشند. برخی از این مدل ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دارای امکانات متنوعی می باشند. کیفیت بالا، وزن کم و امکانات این نوع ویلچرها در کنار قیمت مناسب، آنها را به یک گزینه ی مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

 

ویلچر برقی سبک با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

 

اگر به دنبال خرید ویلچر برقی سبک با قیمت مناسب هستید، می توانید به فروشگاه مونوچیر مراجعه کنید. Mono chair یکی از برندهای معتبر در حوزه ساخت و فروش انواع ویلچر می باشد. محصولات این برند، کیفیت بالایی دارند و با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شوند. علاوه بر این، محصولات مونوچیر مطابق با ارگونومی بدن انسان هستند و با استفاده از این ویلچرها، دچار خستگی یا ناراحتی در پاها و ستون فقرات خود نمی شوید. این فروشگاه، اصالت کالاهای خود را تضمین می کند و برای خریداران، 10 سال خدمات پس از فروش در نظر می گیرد. ضمن اینکه، برای جلب رضایت مشتریان خود، ارسال محصولات را به صورت رایگان انجام می دهد. یکی دیگر از خدمات این مجموعه، ارائه ی مشاوره ی رایگان می باشد. با استفاده از این خدمات می توانید خرید بهتری را تجربه کنید.

 

 

 

سخن پایانی

 

ویلچرهای برقی دستگاه هایی هستند که به افراد توانخواه کمک می کنند تا به صورت مستقل کارهای روزمره ی خود را انجام دهند. این ویلچرها نقش پا را برای افراد دارند. با پیشرفت علم و فناوری، هر روز شاهد ساخت و تولید نمونه های مدرنی از ویلچرها هستیم. در حال حاضر، مدل های مختلفی از ویلچر برقی در بازار عرضه می شوند که امکانات قابل توجهی دارند. وزن کم و قابلیت جمع شوندگی برخی از این مدل ها شرایطی را فراهم کرده است تا افراد توانخواه بتوانند آن را حمل کنند و با خود به سفر ببرند. این ویژگی ویلچر برقی موجب می شود تا افراد بتوانند بدون کمک دیگران در فضای بیرون از منزل فعالیت کنند یا به سفر بروند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۹:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)